Admin a hospodářka

Od 17. srpna 2020 hledáme pozitivně laděnou ženu na poloviční úvazek, která by měla Montessori Kampus ráda stejně jako my a která by se ujala jeho administrativních a provozních záležitostí. Spolehlivou, pečlivou, systematickou, organizačně schopnou a schopnou hledat a nacházet dobrá řešení, usměvavou, komunikativní a praktickou.

Náplň práce je zejména

  • Připravovat písemné podklady pro ředitelku školy
  • Zasílat pozvánky na setkání a workshopy a administrovat přihlášky
  • Aktualizovat data na webových stránkách a facebooku
  • Zpracovávat data a písemnou dokumentaci do matrik, výkazů a šanonů
  • Koordinovat akce školy
  • Zasílat informační e-maily rodičům a zaměstnancům školy
  • Kontrola zásob a nákup drogistických, kancelářských, tvůrčích a dalších potřeb
  • Pochůzky na úřady, poštu
  • Vyřizování reklamací
  • Tisk, laminování a řezání v rámci výroby školních pomůcek
  • A jiné dle aktuální potřeby

Požadujeme

  • Čistý trestní rejstřík
  • Vzdělání v oblasti školství a/nebo zkušenosti s prací v administrativě školy
  • Velmi dobrá znalost práce ve wordu, excelu a obrázkových editorech
  • Schopnost číst pozorně delší texty (např. školský zákon) a psát texty bezchybně
  • Řidičský průkaz a vlastní auto

Nabízíme

  • Přátelský a podpůrný kolektiv rodinné školy (70 dětí, 14 lidí v týmu)
  • Poloviční úvazek
  • Flexibilní pracovní dobu

Pokud vás nabídka zaujala, pošlete svůj životopis a motivační dopis na e-mail turkova.kristy@gmail.com.