Mgr. Kristýna Turková

Absolvovala Fakultu humanitních studií Karlovy univerzity a učitelství pro 1. stupeň základní školy a pro střední školy na Jihočeské univerzitě. 

Montessori pedagogiku vystudovala pro děti od narození do tří let v Denveru u Judi Orion, M.A. (2010-2011), pro děti od tří do šesti let v Mnichově u Marie Roth (2007-2008) a pro děti od šesti do dvanácti let u Kay Baker, PhD. v Praze (2014-2016). Vše pod záštitou mezinárodní Association Montessori Internationale (AMI), kterou založila sama Dr. Maria Montessori v roce 1929, aby zajistila nejvyšší kvalitu vzdělávání budoucích montessori učitelů. 

V roce 2015 absolvovala a tlumočila kurz řízení montessori škol u Petera Davidsona (USA), v roce 2017 se účastnila mezinárodního montessori kongresu v Praze a v roce 2019 mezinárodního setkání ředitelů a majitelů montessori škol Lead Montessori. 

Má osvědčení o absolvování šest stupňů kineziologie One Brain u Martiny Beránkové, kurz Nenásilné komunikace u Mouminy Jeffs (Anglie) a prošla tříletým tréninkem duchovního léčení Nicholase Demetryho, M.D. (Etherikos International Center for Spiritual Healing and Development) a dalšími sebevzdělávacími kurzy. 

V Montessori Kampusu pracuje jedenáctým rokem. 

S manželem vychovává dvě dcery.


K montessori se dostala v roce 2005, kdy se účastnila prvních montessori kurzů u MVDr. Evy Štarkové na téma Aktivity každodenního života a Rozvíjení smyslů. Poté odjela do USA jako au pair, kde pečovala o dvě děti v rodině, které chodily do montessori školky. Přístup rodičů a nadšení dětí ji naprosto přesvědčily o montessori jako nejkrásnějším možném způsobu vzdělávání a výchovy dětí. 

V roce 2007-2008 absolvovala mezinárodní montessori výcvik pro děti od 3 do 6 let v Mnichově a v roce 2009 založila Montessori Kampus, tehdy v podobě malé třídy pro pět dětí a jejich rodiče. Kampus se postupně rozrůstal do dnešní podoby s kapacitou 30 školáků, 25 předškolních dětí, 12 dětí do tří let, 14 batolátek s rodiči a s množstvím dalších příležitostí k setkávání lidí všeho věku. 

Jejím cílem je vytvořit společně s týmem spolupracovníků, s dětmi a jejich rodiči bezpečné a podnětné prostředí, ve kterém každý může bez obav projevit svůj potenciál.